logo ArtMarketing.eu
 
Startpagina  
Over ArtMarketing.eu
Startpagina
De Missie
De Formules
Voor de kunstenaars
Pictoright
Contact
Nieuws
Nieuwsberichten
Persberichten
Innovatieve producten
Hom3Decorator
Wall Transfers
XPozer
Innovatie partners
Fujicolor
 
 
Dushi innovatiepartner van ArtMarketing.eu
 
 
Timeview, innovatieve partner van ArtMarketing.eu
 
 
AVEC, partner van ArtMarketing.eu
 
 
XPOZER en ArtMarketing.eu zijn partners voor het innovatieve product
 
 
HOM3DECORATOR partner ven ArtMarketing.eu
 
 
Biyomap innovatiepartner van ArtMarketing.eu
 
 
Na gezonde, winstgevende basis in Nederland, lonkt nu Buitenland

Na gezonde, winstgevende basis in Nederland, lonkt nu Buitenland.
Theo Haksteen (directeur Artmarketing.eu) samen met Jeroen Veldt (Netherlands Business Support Office in Frankfurt)

Theo Haksteen richtte in 2004 ArtMarketing.eu op. Het bedrijf maakt van kunst of eigen foto’s muurcreaties voor in huis en werkt samen met onder meer HEMA, Karwei, Gamma, Leen Bakker en Blokker. Theo Haksteen geeft in de rubriek "Habits" van het forum "Wereldzaken zijn visie op succesvol zakendoen in Duitsland (klik hier).

"Aanstekelijk enthousiast, geloof in ons product en er ongeremd voor willen gaan. Jeroen Veldt van het Netherlands Business Support Office in Frankfurt heeft ons ontzettend goed op weg geholpen in Duitsland, onder meer door zakenpartnerscans te maken. Het NBSO is de basis voor eventueel succes. Het kantoor heeft de deur bij een aantal juiste contactpersonen op een kier gezet. Binnenkort hopen we van grote bouwketens groen licht te krijgen. Duitsland, onze eerste stap in het buitenland, biedt enorm veel kansen om verdere groei te genereren. Wij zoeken volume en dat vind je bij de Oosterburen. Maar met een mooi verhaal alleen kom je er niet. Je moet kwaliteit leveren en innovaties aan de al bestaande markt toevoegen. Voor een betere prijs laten Duitsers hun merk of klant niet varen. Wij zijn er bepaald niet blind ingegaan. Integendeel: de presentatie, vertaling en structuur, van productie tot distributie, hadden we tot in de puntjes verzorgd. Als ook maar iets in de keten niet 100% is, maken we de stap niet. Liever zorgvuldig dan gehaast. Zeker in Duitsland.”

 

Jeroen Veldt is chief representative van het Netherlands Business Support Office (NBSO) in Frankfurt, één van de zeven Nederlandse vertegenwoordigingen in Duitsland.

 “Nederlandse bedrijven kunnen meeliften op de kracht van de grootste economie van Europa. Veertig procent van de economische ontwikkeling komt uit het zuiden. Veel Nederlandse ondernemers die de Duitse markt betreden denken: ‘Dit is onze achtertuin, dat doen we wel even’. Een bekende misvatting. Duitsers en Nederlanders kunnen het goed met elkaar vinden, maar de zakelijke mores zijn zeer verschillend. Duitsers zijn formeler, tutoyeren niet snel en hebben meer gevoel voor hiërarchie. Duitse degelijkheid zie je terug in hoge kwaliteit tegen scherpe prijzen en zeer hoge kwaliteitseisen. ‘Made in Germany’ ergens voor. Wil je zakendoen, dan moet je goed beslagen ten ijs komen met perfecte vakkennis. Met het Nederlandse hoera-optimisme alleen kom je er niet. Kom daarom met het NBSO praten. Wij kennen de markt en hebben toegang tot lokale netwerken.”

 

Lees het complete artikel hier.

 

 
Laatste nieuws
Opdrachtgevers
BOL.com
 
 
prenatal
 
 
HEMA en ArtMarketing.eu ontwikkelden het innovatieve product Wall TRansfers van Jip en Janneke
 
 
Gamma
 
 
Telegraaf
 
 
Kruidvat
 
 
ING Logo
 
 
karwei_logo.jpg
 
 
Wehkamp en kunst van ArtMarketing.nl
 
nijhof.gif
 
Vespo
 
 
BWM
 
bruna-nl.gif
 
marskramer.gif
 
ECI
 
Blokker
 
praxis.gif
 
Rosti Mepal werkt samen met ArtMarketing.nl
 
 
leenbakker_logo.gif
 
logo-tp.gif
 
intratuin.gif
 
© 2017 ArtMarketing - Totaalconcepten voor kunst, verkoop, marketing en alle combinaties daarvan
created by Imagomakers