logo ArtMarketing.eu
 
Startpagina arrow Persberichten arrow Jan Cremer kunstzeefdrukken exclusief in de Telegraaf  
Over ArtMarketing.eu
Startpagina
De Missie
De Formules
Voor de kunstenaars
Pictoright
Contact
Nieuws
Nieuwsberichten
Persberichten
Innovatieve producten
Hom3Decorator
Wall Transfers
XPozer
Innovatie partners
Fujicolor
 
 
Dushi innovatiepartner van ArtMarketing.eu
 
 
Timeview, innovatieve partner van ArtMarketing.eu
 
 
AVEC, partner van ArtMarketing.eu
 
 
XPOZER en ArtMarketing.eu zijn partners voor het innovatieve product
 
 
HOM3DECORATOR partner ven ArtMarketing.eu
 
 
Biyomap innovatiepartner van ArtMarketing.eu
 
 

ArtMarketing.eu presenteert unieke en voordelige aanbieding

Zeefdrukken van
Jan Cremer

Exclusief in De Telegraaf

Op 2 oktober a.s. biedt De Telegraaf zijn lezers de eenmalige kans om in te tekenen op originele zeefdrukken van topkunstenaar Jan Cremer. De exclusieve kunstwerken zijn in zeer gelimiteerde oplage van 2 x 65 exemplaren geproduceerd onder supervisie van de kunstenaar zelf. Alle zeefdrukken zijn door Jan Cremer genummerd en gesigneerd.

De prijs is even uniek als de kunstwerken zelf. Normaal kosten deze zeefdrukken € 999 per stuk. ArtMarketing.eu biedt de prachtige werken aan voor slechts € 499 per exemplaar! Ze worden bij u thuis afgeleverd in een goud geverniste, luxe houten lijst, met passe-partout en ontspiegeld glas (buitenmaat 87 x 107 cm).

Wees er dus snel bij. Op is ook echt op!

De kunstwerken stellen gestileerde Toscaanse landschappen voor, in de unieke stijl van Jan Cremer met krachtige penseelstreken en in pasteltinten aan het doek toevertrouwd.

Zeefdrukken van Jan Cremer: Advertentie in de Telegraaf

 

Jan Cremer, onverbiddelijke rebel en een groot kunstenaar


Schilder/schrijver Jan Cremer (1940) behoeft nauwelijks introductie. Hij volgde opleidingen aan diverse kunstacademies en specialiseerde zich in al vroeg in grafische technieken, met name de steendruktechniek. Zijn talent bleef niet onopgemerkt. Hij exposeerde als 19-jarige al in het Haags Gemeentemuseum en een jaar later in het Stedelijk Museum in Amsterdam. Tientallen tentoonstellingen in binnen- en buitenland volgden. Hij werkte in Partijs, vestigde zich jarenlang op Ibiza en haalde als schilderende rebel regelmatig de binnen- en buitenlandse kranten. Op de Nederlandse televisie veroorzaakte hij de nodige reuring met zijn uitspraak: ‘Rembrandt, wie is dat?’
De publicatie van zijn onverbiddellijke bestseller ‘Ik Jan Cremer’ in 1964 bracht een schokgolf teweeg in het toen nog gezapige Nederlandse literaire wereldje. De schilder Cremer kwam door het succes van het boek enigszins in de schaduw te staan van de schrijver Cremer. Na zijn verhuizing naar de V.S. in 1965 raakte zijn beeldende kunst in Nederland tijdelijk op de achtergrond.

In New York pakte Jan Cremer de penseel weer op. Hij begon Hollandse landschappen te schilderen. Kleurrijk, strak, met koeien en tulpenvelden. Hollandse landschappen is een regelmatig terugkerend thema in Cremers oeuvre, zoals ook het Provençaalse en Toscaanse landschap tot zijn klassieke thema’s behoren.

Kunst van Jan Cremer is opgenomen in de vaste collecties van tal van internationale musea en toonaangevende galeries. Cremer heeft vele belangrijke kunstprijzen ontvangen. Hij woont afwisselend in Amsterdam, New York en Parijs.

 
Laatste nieuws
Opdrachtgevers
BOL.com
 
 
prenatal
 
 
HEMA en ArtMarketing.eu ontwikkelden het innovatieve product Wall TRansfers van Jip en Janneke
 
 
Gamma
 
 
Telegraaf
 
 
Kruidvat
 
 
ING Logo
 
 
karwei_logo.jpg
 
 
Wehkamp en kunst van ArtMarketing.nl
 
nijhof.gif
 
Vespo
 
 
BWM
 
bruna-nl.gif
 
marskramer.gif
 
ECI
 
Blokker
 
praxis.gif
 
Rosti Mepal werkt samen met ArtMarketing.nl
 
 
leenbakker_logo.gif
 
logo-tp.gif
 
intratuin.gif
 
© 2017 ArtMarketing - Totaalconcepten voor kunst, verkoop, marketing en alle combinaties daarvan
created by Imagomakers