logo ArtMarketing.eu
 
Startpagina arrow Persberichten arrow ArtMarketing.eu met Linkedin Art Lounge op jaarcongres ‘What’s going on in Retailing?!  
Over ArtMarketing.eu
Startpagina
De Missie
De Formules
Voor de kunstenaars
Pictoright
Contact
Nieuws
Nieuwsberichten
Persberichten
Innovatieve producten
Hom3Decorator
Wall Transfers
XPozer
Innovatie partners
Fujicolor
 
 
Dushi innovatiepartner van ArtMarketing.eu
 
 
Timeview, innovatieve partner van ArtMarketing.eu
 
 
AVEC, partner van ArtMarketing.eu
 
 
XPOZER en ArtMarketing.eu zijn partners voor het innovatieve product
 
 
HOM3DECORATOR partner ven ArtMarketing.eu
 
 
Biyomap innovatiepartner van ArtMarketing.eu
 
 

ArtMarketing.eu met Linkedin Art Lounge op jaarcongres ‘What’s going on in Retailing?!’    

‘What’s going on in Retailing?!Op dinsdag 13 april is in NBC Nieuwegein het 19e jaarcongres ‘What’s going on in Retailing?!’ gehouden. Het congres is hèt jaarlijkse ontmoetingsmoment, waarop beslissers uit de retail- en fabrikantenwereld door topsprekers worden bijgepraat over de stand van zaken, de nieuwste ontwikkelingen en mogelijkheden voor de toekomst.  

 

 

Zeefdrukken van Jeroen Dercksen exclusief voor alle topsprekers

Als altijd was een team van ArtMarketing.eu aanwezig om de congresgangers te informeren over unieke commerciële kunstconcepten.
En als altijd had ArtMarketing.eu ook op dit congres een kunstcadeautje voor alle ca. vijftig sprekers. Zij kregen zeefdrukken van Jeroen Dercksen, die exclusief voor deze gelegenheid in zeer gelimiteerde oplage waren vervaardigd. De kunstenaar reikte zelf het eerste exemplaar uit aan congresvoorzitter Ton Bos.

 Zeefdruk Jeroen Dercksen Zeefdruk Jeroen Dercksen
 Zeefdruk Jeroen Dercksen  Zeefdruk Jeroen Dercksen


Liftetime Retail Award uitgereikt aan retailer Jos Simons

Op het congres werd ook de speciale Lifetime Retail Award toegekend aan een retailer, die zich op uitzonderlijke wijze verdienstelijk heeft gemaakt. De prijs was een fraai beeldje van de hand van Ruurd Hallema, georganiseerd door ArtMarketing.eu.


de Turkse ambassadeur Ugur Dogan reikt de Lifetime Retail Award uit aan de Nederlander Jos Simons

 

De bekroonde retailer Jos Simons (links) en ambassadeur Ugur Dogan 

De Award werd door de Turkse ambassadeur Ugur Dogan uitgereikt aan de Nederlander Jos Simons. Deze retailer was tot begin dit jaar CEO van de Turkse supermarktketen BIM. In negen jaar tijd slaagde Simons erin het aantal winkels uit te breiden van 620 tot 2650. Daarmee is BIM retailer nr. 1 van Turkije geworden.

 

Na een uitvoerige voorselectie van een aantal beeldhouwers heeft ArtMarketing.eu uiteindelijk Ruurd Hallema gevraagd de Lifetime Retail Award te realiseren (zie ook www.hallema.nl ). Ruurd Hallema heeft onder meer gewerkt voor het Koninklijk Huis en Bill Gates. De Award is beschikbaar gesteld door de organisatie van het jaarcongres.

 

Congresvoorzitter Ton Bos ontving de eerste zeefdruk, beschikbaar gesteld door ArtMarketing.eu

Congresvoorzitter Ton Bos ontving de eerste zeefdruk
van kunstenaar Jeroen Dercksen

Webshops groeien in krimpende markt
ArtMarketing.eu stelt webmodule beschikbaar!


Terwijl de retailmarkt nog altijd onder druk staat, neemt de omzet van webwinkels flink toe. Deze trend lijkt zich de komende jaren voort te zetten. Tal van offline retailers zien hierin terecht kansen liggen en investeren fors in webshops.

Retail
ArtMarketing.eu heeft speciaal voor haar relaties in de retailwereld een webmodule laten ontwikkelen. Deze module voor de verkoop van onderscheidende kwaliteitskunst wordt gratis ter beschikking gesteld. Als service. De module kan zonder problemen gekoppeld worden aan bestaande webshops, maar ook zelfstandig draaien voor retailers die nog niet over een webwinkel beschikken.

Retailers die hiervan gebruik maken, kunnen hun webassortiment dus uitbreiden met onderscheidende, betaalbare en commercieel interessante kunstproducten van ArtMarketing.eu.

Consumenten kunnen via deze module kunstproducten bestellen, betalen en in de winkel afhalen/thuis laten bezorgen. De retailers hebben er zelf geen omkijken naar. De module en de verdere afhandeling en bezorging is een 100% service van ArtMarketing.eu!

Kansen zien en benutten!

Er was onder de ca. 500 congresgangers al warme belangstelling voor de webmodule. Tal van geïnteresseerden meldden zich in de Linkedin ArtLounge van ArtMarketing.eu, waar zij onder het genot van een drankje en een hapje nader werden geïnformeerd over deze en de vele andere retailconcepten die het team van ArtMarketing.eu heeft ontwikkeld. Ofwel, het is nu de tijd om kansen te benutten. Want ook krimpende retailmarkten bevatten groeikansen!

Linkedin Art Lounge op jaarcongres 
De Linkedin Art Lounge van ArtMarketing.eu werd druk bezocht 

Bent u ook geïnteresseerd in de onderscheidende en toekomstgerichte concepten van ArtMarketing.eu? Natuurlijk bent u dat!Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen u uitvoerig inlichten over onze ideeën en op maat gesneden concepten voor úw onderneming.

 

 
Laatste nieuws
Opdrachtgevers
BOL.com
 
 
prenatal
 
 
HEMA en ArtMarketing.eu ontwikkelden het innovatieve product Wall TRansfers van Jip en Janneke
 
 
Gamma
 
 
Telegraaf
 
 
Kruidvat
 
 
ING Logo
 
 
karwei_logo.jpg
 
 
Wehkamp en kunst van ArtMarketing.nl
 
nijhof.gif
 
Vespo
 
 
BWM
 
bruna-nl.gif
 
marskramer.gif
 
ECI
 
Blokker
 
praxis.gif
 
Rosti Mepal werkt samen met ArtMarketing.nl
 
 
leenbakker_logo.gif
 
logo-tp.gif
 
intratuin.gif
 
© 2017 ArtMarketing - Totaalconcepten voor kunst, verkoop, marketing en alle combinaties daarvan
created by Imagomakers