logo ArtMarketing.eu
 
Startpagina arrow Persberichten arrow KARWEI kleedt kinderkamer aan met FLUB  
Over ArtMarketing.eu
Startpagina
De Missie
De Formules
Voor de kunstenaars
Pictoright
Contact
Nieuws
Nieuwsberichten
Persberichten
Innovatieve producten
Hom3Decorator
Wall Transfers
XPozer
Innovatie partners
Fujicolor
 
 
Dushi innovatiepartner van ArtMarketing.eu
 
 
Timeview, innovatieve partner van ArtMarketing.eu
 
 
AVEC, partner van ArtMarketing.eu
 
 
XPOZER en ArtMarketing.eu zijn partners voor het innovatieve product
 
 
HOM3DECORATOR partner ven ArtMarketing.eu
 
 
Biyomap innovatiepartner van ArtMarketing.eu
 
 
KARWEI kleedt kinderkamer aan met FLUB

Flub is een creatie van de Amsterdamse kunstenaar Raymond Hoogendorp. Oorspronkelijk was Flub een van de vele gestileerde fantasiefiguurtjes uit kinderboeken van Raymond. Gaandeweg zijn onder de noemer Flub schilderijen, zeefdrukken, en tal van afgeleide designproducten ontwikkeld, als agenda’s, pennen, lampen, gordijnen, kussens, dekbedovertrekken enz.

De Flub-lijn is een van de succesformules uit ArtMarketing.eu’s sectie KidsArt. Twee recent ontwikkelde Flub-artikelen, lampen en dekbedovertrekken voor jongens en meisjes, zijn nu ook bij Karwei in het assortiment opgenomen. Voorlopig zijn deze artikelen alleen verkrijgbaar in de grotere KARWEI-vestigingen. Verwacht wordt dat deze lijn in de loop van volgend jaar wordt uitgebreid.

 Flub: Roze hanglamp Flub: Blauwe Tafellamp
 Flub: Roze tafellamp

 

Raymond Hoogendorp, veelzijdig kunstenaar

Raymond (Amsterdam 1973) is een multitalent. Al vanaf zijn prille jeugd tekent en schildert hij. Op zijn 13e houdt hij zijn eerste expositie, er zouden nog vele volgen. Raymond maakt zowel abstract als figuratief werk. De stijl, die hij in de loop der jaren heeft ontwikkeld, is direct herkenbaar. Hij maakt in zijn schilderijen veel gebruik van reliëfs, dikke lijnen acryl, waartussen verf wordt gegoten.

Naast zijn schilderkunst houdt Raymond zich ook al jaren bezig met glaskunst. Hij heeft met zijn werk diverse internationale prijzen gewonnen. En dan is er natuurlijk Flub, zijn ‘baby’ zoals Raymond het stijlvolle karaktertje graag benoemt. Flub werd al ruim tien jaar geleden ‘geboren’ als Flub de Vis, die in educatieve boekjes leuke avonturen beleefde met zijn vele vriendjes. Het is niet bij boekjes gebleven. Er zijn inmiddels in binnen- en buitenland vele Flub-artikelen op de markt gebracht, genoeg om een hele kinderkamer mee in te richten.

Meer informatie over Flub of de kunstenaar Raymond  Hoogendorp: www.flub.nl

 
Laatste nieuws
Opdrachtgevers
BOL.com
 
 
prenatal
 
 
HEMA en ArtMarketing.eu ontwikkelden het innovatieve product Wall TRansfers van Jip en Janneke
 
 
Gamma
 
 
Telegraaf
 
 
Kruidvat
 
 
ING Logo
 
 
karwei_logo.jpg
 
 
Wehkamp en kunst van ArtMarketing.nl
 
nijhof.gif
 
Vespo
 
 
BWM
 
bruna-nl.gif
 
marskramer.gif
 
ECI
 
Blokker
 
praxis.gif
 
Rosti Mepal werkt samen met ArtMarketing.nl
 
 
leenbakker_logo.gif
 
logo-tp.gif
 
intratuin.gif
 
© 2017 ArtMarketing - Totaalconcepten voor kunst, verkoop, marketing en alle combinaties daarvan
created by Imagomakers